Порядок ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку, вихованців та учнів (далі – Порядок), затверджений постановою КМУ від 13.09.2017 № 684 в редакції постанови КМУ від 05.09.2023 р. № 985, набув чинності і його норми застосовуються з 01.07.2024 👉https://cutt.ly/JejywffE
Облік дітей ведеться з використанням програмно-апаратного комплексу «Автоматизований інформаційний комплекс освітнього менеджменту» 👉https://aikom.iea.gov.ua/ відповідальними працівниками закладів освіти, органів управління у сфері освіти, служб у справах дітей.
✅ Відповідальні працівники закладів освіти забезпечують у межах своєї компетенції ведення обліку:
☑створюють профіль дитини під час першого зарахування до закладу освіти та невідкладно вносять необхідну інформацію до нього;
☑вносять до профілю дитини інформацію про її зарахування, відрахування (вибуття) та переведення на підставі відповідних рішень закладів освіти;
☑фіксують у профілі дитини інформацію про невідвідування нею закладу освіти з невідомих або без поважних причин;
актуалізують інформацію у профілі дитини протягом двох робочих днів з дати її надходження;
☑вносять в автоматизований комплекс менеджменту інформацію про заклад освіти для автоматичного розрахунку вільних місць у закладах освіти.
🔸У разі внесення до профілю дитини інформації про її відрахування (вибуття) із закладу освіти або переведення до іншого закладу освіти новий запис про її зарахування до закладу освіти вноситься до профілю дитини протягом десяти робочих днів. Якщо такий запис внесено не було, то у профілі дитини автоматично проставляється відмітка “не охоплена (не охоплений) навчанням”, що видаляється після внесення інформації про її зарахування до закладу освіти.
🔸У разі відсутності учнів на навчальних заняттях протягом десяти робочих днів підряд з невідомих або без поважних причин відповідальна особа закладу освіти змінює у відповідному профілі дитини інформацію шляхом внесення відмітки “не охоплена (не охоплений) навчанням”. Причини відсутності учня на навчальних заняттях підтверджуються відповідною медичною довідкою закладу охорони здоров’я або письмовим поясненням одного з батьків дитини чи інших її законних представників, поданим у довільній формі.
🔸У разі вибуття дитини шкільного віку (учня) на постійне проживання за межі України відповідальним працівником закладу освіти, з якого він вибуває, до профілю дитини вноситься відповідна інформація про вибуття на постійне проживання за межі України на підставі поданої в довільній (за вибором заявника) формі заяви одного з батьків дитини чи інших її законних представників.
У заяві обов’язково зазначаються реквізити паспорта громадянина України для виїзду за кордон, з яким перетинає державний кордон дитина шкільного віку, або її проїзного документа із записом про вибуття на постійне проживання за межі України чи відміткою про взяття на постійний консульський облік у дипломатичному представництві або консульській установі України за кордоном. До заяви додаються копії (скановані копії, фотокопії) відповідних підтвердних документів. У такому випадку у профіль дитини відмітка “не охоплена (не охоплений) навчанням” не вноситься.
🔸У разі зарахування або переведення дитини, яка здобула базову середню освіту, до закладу професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти, а також її відрахування з такого закладу освіти інформація про місце здобуття нею повної загальної середньої освіти відображається у профілі дитини шляхом електронної інформаційної взаємодії автоматизованого комплексу менеджменту та Єдиної державної електронної бази з питань освіти.
Відповідальні працівники закладів освіти несуть дисциплінарну відповідальність за невнесення, несвоєчасне внесення або внесення недостовірної інформації про дитину під час створення або актуалізації інформації у профілі дитини.
✅Відповідальні працівники органів управління у сфері освіти забезпечують у межах своєї компетенції ведення обліку:
☑вносять інформацію про територію обслуговування, закріплену за закладами освіти, та оновлюють її протягом двох робочих днів з дати її надходження;
☑актуалізують інформацію про наявність вільних місць у закладах освіти;
☑отримують зведену інформацію про дітей, не охоплених навчанням, у розрізі закладів освіти своїх територіальних громад та за потреби надсилають такі записи до уповноважених служб у справах дітей;
☑формують статистичний звіт про кількість дітей дошкільного та шкільного віку, у тому числі дітей, не охоплених навчанням, за формою та у порядку, що затверджені МОН.
Контроль за веденням обліку закладом освіти здійснює його засновник або уповноважений ним орган управління у сфері освіти.
Заборонено залучати працівників закладів освіти до діяльності територіальних органів Національної поліції та служби у справах дітей, пов’язаної з розшуком та поверненням до навчання дітей, не охоплених навчанням.
#UAразом #ОблікДітей
https://www.facebook.com/share/p/8Z8HBvjQLCjpgnmh/?mibextid=WC7FNe
Немає коментарів:
Дописати коментар