Ще одне важливе питання по інклюзії- робота команди психолого-педагогічного супроводу учня з ООП.
Чому виникло?
👉бачу масові засідання команди супроводу не в ті терміни, які передбачаються постановами про організацію інклюзивного навчання в закладах освіти
👉не ті питання, які реально мають обговорюватись
👉не з тими учасниками команди супроводу що мають обов'язково бути
👉та не таке оформлення документів, про яке навіть Рекомендації МОН на 24-25 рік навчання застерігає.
18 вересня проведу вебінар по роботі КППС
А зараз нагадаю:
✅️ спочатку двотижневе спостереження за учнем/вихованцем, а тоді уже засідання команди супроводу
✅️не обговорюються обов'язки членів команди на засіданнях, це зазначається в посадових інструкціях
✅️не обирається секретар команди супроводу, він вказаний у наказі на команду супроводу
✅️не робиться одне засідання на кілька учнів/вихованців це заборонено
✅️не ведеться один протокол на усі команди супроводу
✅️на засіданні має бути 80% учасників КППС тобто майже усі педагоги (старша ланка до 16 людей , вчителів предметників, а не лише тих у кого модифікації)
✅️без батьків та фахівців ІРЦ засідання не проводиться
✅️на засіданні має бути протокол спостереження за два тижні, щоб надати інформацію батькам та фахівецям ІРЦ
✅️на засідання має бути принесене ІПР готова на 80% для уточнення та обговорення
✅️і пам'ятайте, організацію інклюзивного навчання здійснює керівництво закладу освіти на основі висновку ІРЦ та попередніх протоколів засідання та аналізу ІПР попереднього року
✅️ІПР не продовжують, а формується нова на рік навчання
Немає коментарів:
Дописати коментар