відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про освіту» РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ - знання, уміння, навички, способи мислення, погляди, ‼️ЦІННОСТІ, інші ‼️ОСОБИСТІ ЯКОСТІ, набуті у процесі навчання, ‼️ВИХОВАННЯ та розвитку, які можна ідентифікувати, спланувати, оцінити і виміряти, які та здатні продемонструвати після завершення освітньої програми або освітніх компонентів.
Відповідно до Рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 08.02.2024 Результати навчання — це знання, уміння, навички, ставлення, цінності, набуті в процесі, виховання та розвитку, які можна ідентифікувати, спланувати, виміряти й оцінити та яка особа демонструє завершену освітню програму на кожному рівні навчання. (циклі) загальної середньої освіти.
Отже, керуючись вищевикладеним:
1. Оцінювання навчальних досягнень має учня оцінюватися відповідно до критеріїв, визначених чинним законодавством та освітніми стандартами.
Нормами законодавства передбачено, що поведінка учня впливає на процес навчання та засвоєння матеріалу та враховується під час оцінювання його навчальної діяльності в межах визначених критеріїв.
2. Таким чином, під час оцінювання результатів навчання здобувача освіти, педагогічний працівник втратив лише свої знання, а й цінність та інші якості, тобто – ‼️ПОВЕДІНКУ!!!
Лілія ОРЕЛ
Немає коментарів:
Дописати коментар